Neo Tokyo inviterer til Pokémon TCG Introduksjon
📅 27. juni kl. 10:00–14:00 ønsker Neo Tokyo velkommen til en hyggelig Pokémon TCG-intro ledet av Ishak (10 år) og Sigurd (11 år)! 🃏✨
Legg til i kalender
- Når
- 27. juni kl. 10.00–14.00
- Hvor
- Ved Neo Tokyo
😊 Du trenger ikke å ta med noe annet enn godt humør. Vi har utlånsdecks tilgjengelig for alle som ønsker å prøve spillet!
🌍 De to unge trenerne har allerede erfaring fra turneringer rundt omkring i Europa og brenner for å lære bort Pokémon TCG til nye spillere. 🔥
🎮 Enten du er helt ny eller bare nysgjerrig på hobbyen, er dette en perfekt mulighet til å lære, spille og møte andre Pokémon-entusiaster!
Vi håper å se deg der! ⚡🎉